مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

تور کیش بازار زیتون

بازار زیتون کیش یک بازار خاص و منحصر به فرد در جزیره می باشد که متشکل از چند نیم طبقه است. آنچه که بازار زیتون را ا ز دیگر بازارها متمایز می کند تکرار زاویه ها در نماهای بازار آن است و معماری داخلی آن زیلبایی این بازار را دوچندان کرده است. بازار زیتون کیش متشکل از دو طبقه , 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری می باشد. در این غرفه انواع مختلف کیف و کفش , پوشاک , لوازم خانگی , اسباب بازی و... به فروش می رسد.

تور کیش بازار زیتون

مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 می توانند با رفتن به این بازار تمامیی آنچه را که می خواهند تهیه نمایندو از خرید خود لذت ببرند. در این بازار رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که خریداران عزیز می توانند برای رفع خستگی خود و نوش جان کردن غذا به این رستوران یا کافی شاپ بروند. قیمت کالاها در این بازار بسیار مناسب است و این باعث افزایش قدرت خرید و مسافران عزیز تور کیش شهریور 94 و خریداران شده است و آن ها را با انتخاب های متعددی روبرو می سازد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان , هایپر مارکت کیش و مرکز خرید پانیذ واقع شده است. ساعت کاری این بازار از ساعت 10 الی 13 بعدازظهر و 16 الی 10 شب می باشد.

 

 

 

 

تور کیش بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش مرداد 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

تور کیش بازار مروارید

 

تور کیش بازار مروارید

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش مرداد 94  در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار مروارید

 

 

 

 

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش شهریور 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش شهریور 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

تور کیش بازار پارس خلیج

 

 

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش مهر 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: